نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3178
-
الف
+

شایعه ای عجیب درباره سریال موسی «ع»

«احمد میرعلایی» نسبت به اخبار منتشر شده مبنی بر هزینه حدود 800 میلیارد تومانی ساخت دیکور سریال «موسی(ع)» واکنش نشان داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «احمد میرعلایی» تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی(ع)» با تکذیب اخبار نشر شده درخصوص هزینه حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی برای دیکورهای این سریال، از آخرین وضعیت ساخت آن خبر داد.

«احمد میرعلایی» درباره وضعیت جسمانی «جمال شورجه» کارگردان این سریال گفت: خدا را شکر وضعیت صحی آقای شورجه همچنان رو به بهبود است و هر روز کارهای مربوط به پروژه «موسی(ع)» را پیگیری می‌کند.

وی درباره اینکه چه زمانی آقای شورجه می‌تواند به شکل تمام وقت برای ساخت سریال حاضر شود، توضیح داد: به هر حال زمان بهبودی کامل این گونه بیماری‌ها قابل پیش‌بینی نیست اما آنچه مشهود است این است که خدا را شکر درمان او جواب مثبت داده و خودشان هم امیدوار هستند که زودتر به پروژه ملحق شوند.  

تهیه‌کننده سریال «موسی(ع)» درباره روند تولید این سریال گفت: ما هم اکنون کارهای مربوط به پیش تولید را با هماهنگی آقای شورجه و با حضور مشاوران وی پیش می‌بریم.

میرعلایی همچنین درباره اخبار کذب مبنی بر هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان برای دیکورهای این سریال گفت: شاید حدود ۱۰ تا ۱۵ فیصد چنین مبلغی هزینه شود چرا که ساخت دیکور با چنین هزینه‌هایی اصلا عقلانی نیست.

بیشتر بخوانید:

نقش حضرت موسی (ع) را چه کسی بازی خواهد کرد؟

«یوسف پیامبر» به تلویزیون بازمی گردد

ساخت سریال «موسی (ع)» متوقف می شود؟

آخرین خبر ها از ساخت سریال «موسی (ع)»

ساخت سریال «موسی (ع)» متوقف می شود؟

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر